Увага! Щоб уникнути непорозумінь, ми рекомендуємо вам уважно ознайомитися з цією Угодою. Угода є офіційним документом, що визначає права та обов'язки ФОП "Кузнєцов Костянтин Сергійович" як постачальника послуг, ваші права та обов'язки як споживача послуг (далі - "клієнт").

Угода про використання сервісу

Дана Угода є публічною пропозицією ФОП "Кузнєцов Костянтин Сергійович” (далі іменований “сервіс OkeyHotel”) про укладення публічного договору про надання послуг з використання сервісу “сервіс OkeyHotel” (далі - “Угода"). Сервіс OkeyHotel зобов'язується надавати послуги на умовах цієї Угоди кожній особі, яка акцептувала цю угоду шляхом реєстрації на сайті okeyhotel.com.ua (далі іменоване "клієнт"). Акцепт Угоди клієнтом (акцепт оферти) виникає в момент реєстрації на сервісі OkeyHotel, а саме в момент натискання клієнтом кнопки «зареєструватися» на сторінці реєстрації сервісу OkeyHotel. Сервіс OkeyHotel не зберігає окремо угоду з кожним клієнтом. Клієнт завжди може подивитися актуальну угоду на Сайті Сервісу OkeyHotel.

Терміни та загальні положення

Сторони домовилися, що в цій Угоді такі терміни мають такі значення: сервіс - сайт в мережі Інтернет, розташований за адресою https:/okeyhotel.com.ua/; користувач сайту-відвідувач сайту, який зайшов на сайт і не зареєструвався; Клієнт - Користувач сайту, який зареєструвався на сайті Сервісу через створення облікового запису з допомогою адреси електронної пошти або надав усний дозвіл у телефонній розмові, електронною поштою або смс на використання фото - і відеоматеріалів, а також інформації про номерний фонд готелю, час його роботи, цін на проживання, що розміщені в мережі Інтернет у вільному доступі для створення облікового запису на Сервісі OkeyHotel. Гість - відвідувач сайту Клієнта, який забронював будь-який номер готелю клієнта для відпочинку. Продаж - здійснення оплати Гостем за проживання в заброньованому номері готелю клієнта. Аккаунт - обліковий запис клієнта на сервісі OkeyHotel і внутрішній рахунок, на який виставляються рахунки за користування послугами сервісу OkeyHotel. Авторизація - отримання клієнтом доступу в Аккаунт за допомогою введення унікального логіну і паролю, зазначеного для реєстрації на Сайті Сервісу OkeyHotel. Авторизований клієнт має повний доступ до всіх розділів і функцій сервісу OkeyHotel.

1. Реєстрація користувача

Реєстрація користувача необхідна для створення Аккаунту клієнта і внутрішнього рахунку, на який сервіс OkeyHotel буде нараховувати плату за користування послугами сервісу OkeyHotel. Реєстрація на Сервісі OkeyHotel здійснюється одним із двох способів: шляхом надання менеджеру Сервісу OkeyHotel усного дозволу в телефонній розмові, електронною поштою або смс на використання фото - і відеоматеріалів, а також інформації про номерний фонд готелю, час його роботи, цін на проживання, що розміщені в мережі Інтернет у вільному доступі для створення облікового запису на Сервісі OkeyHotel; шляхом самостійного розміщення даних про свій готель на Сервісі OkeyHotel. Після реєстрації на сервісі OkeyHotel клієнт отримує дані для доступу в Аккаунт (логін і пароль) на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації. При реєстрації вказуйте актуальну адресу електронної пошти. Сервіс OkeyHotel не може бути використаний при відсутності актуальних даних. При необхідності зміни електронної пошти зв'яжіться з сервісом OkeyHotel, відправивши лист на електронну адресу okeyhotel.info@gmail.com.

2. Умови використання сервісу OkeyHotel. Терміни використання.

Щоб користуватися сервісом необхідне Забезпечення наступних умов: клієнт сервісу OkeyHotel повинен ввести свій логін і пароль для доступу в Аккаунт; клієнт сервісу OkeyHotel повинен вчасно оплачувати рахунки, що виставляються сервісом OkeyHotel. Сервіс OkeyHotel дозволяє клієнту отримувати нові запити Гостей на бронювання номерів в готелі клієнта та підтверджувати запит броні ; сервіс OkeyHotel стягує комісію в розмірі 6% з кожного продажу. Сервіс OkeyHotel не стягує комісію за Продаж, яка була здійснена без участі форми бронювання сервісу OkeyHotel. Сервіс OkeyHotel не несе відповідальності і не розбирається з випадками коригувань цін номерів, відмови в заселенні, підвищенні цін на проживання після оплати частини обумовленої суми, а також за інші розбіжності і конфлікти, які відбувалися між Клієнтом і Партнером при здійсненні бронювання номеру, продажу або попередньої домовленості.

3. Виплати

Клієнт повинен щомісяця сплачувати використання послуг сервісу OkeyHotel банківським переказом на рахунок-фактуру, висланий йому на пошту. Через кожні 30 днів після старту використання сервісу OkeyHotel виставляється рахунок-фактура на оплату, згідно тих елементів сервісу OkeyHotel, які використовуються клієнтом. Рахунок-фактура висилається на пошту клієнта, яка була використана при реєстрації Аккаунту на сервісі OkeyHotel. На оплату рахунку-фактури виділяється 7 робочих днів. Якщо клієнт не встигає оплатити рахунок-фактуру протягом 7 робочих днів, то отримує лист з попередженням про припинення доступу і видалення Аккаунта клієнта при відмові оплати рахунку-фактури протягом наступних 7 робочих днів. Сервіс OkeyHotel не є податковим агентом для клієнта. При виплаті рахунку-фактури сервісом OkeyHotel не утримуються податки країни проживання клієнта. Якщо у клієнта виникають будь-які податкові зобов'язання, пов'язані з оплатою сервісу OkeyHotel, він повинен самостійно вчиняти дії щодо сплати таких зобов'язань. Сервіс залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати умови оплати рахунків-фактур в будь-який момент, з повідомленням своїх клієнтів на Сайті Сервісу OkeyHotel.

4. Управління Сервісом OkeyHotel. Інтелектуальна власність

Всі права на управління сервісом OkeyHotel і його складові належать ФОП "Кузнєцов Костянтин Сергійович". Для виконання супроводжуючих функцій сервісу (надання консультацій клієнтам мовою клієнта, створення рекламно-інформаційних матеріалів, розсилок клієнтам і т.д) ФОП "Кузнєцов Костянтин Сергійович" може використовувати послуги третіх осіб, відповідно до угод між ФОП "Кузнєцов Костянтин Сергійович" і третіми особами в обсягах, необхідних для виконання зобов'язань за цим Договором. Пройшовши реєстрацію, клієнт сайту усвідомлює, що сервіс OkeyHotel є власником всього вмісту сайту okeyhotel.com. Бренд OkeyHotel, торгова марка та логотип, а також інші дані на Сайті Сервісу OkeyHotel є інтелектуальною власністю та захищені законами України та міжнародним правом. Користувач сайту або клієнт не має права копіювати, поширювати, публічно демонструвати і передавати похідні сайту Сервісу OkeyHotel, або використовувати будь-які матеріали, що належать сервісу OkeyHotel, не отримавши відповідного дозволу. Використовуючи послуги сервісу OkeyHotel або будь-які інші матеріали, що належать сервісу, Клієнт погоджується дотримуватися всіх додаткових вказівок щодо захисту авторських прав і товарних знаків, що знаходяться на Сайті Сервісу OkeyHotel.

5. Персональні дані

Політика захисту персональних даних є частиною цієї Угоди. Реєструючись на сервісі OkeyHotel, Клієнт дає згоду на використання та обробку сервісом OkeyHotel своїх персональних даних, наданих сервісу OkeyHotel в процесі використання. Сервіс OkeyHotel гарантує клієнту використання персональних даних, наданих при реєстрації на Сайті Сервісу OkeyHotel, виключно відповідно до чинного законодавства про захист персональних даних. Сервіс OkeyHotel не передає персональні дані клієнта. Але інформація про бронювання та його суму можуть бути доступні сервісу OkeyHotel з метою більш коректного відстеження покупки клієнта. Дана інформація не розголошується іншим особам, не пов'язаним з процесом бронювання. Сервіс OkeyHotel залишає за собою право відкрити особисту інформацію клієнта, якщо того вимагає закон або судове рішення. Сервіс OkeyHotel залишає за собою право використовувати дані Гостей, які скористалися формою для бронювання сервісу OkeyHotel для бронювання номерів в готелі клієнта. Право використання даних гостей зберігається, як під час співпраці клієнта з сервісом OkeyHotel, так і після видалення аккаунту клієнта. Персональні дані, які клієнт передає службі підтримки Сервісу OkeyHotel при зверненні, будуть використані тільки з метою вирішення поставленого клієнтом питання. У разі змін у політиці конфіденційності сервісу OkeyHotel, сервіс OkeyHotel сповіщає своїх клієнтів на адресу електронної пошти клієнта або шляхом внесення змін до угоди на Сайті Сервісу OkeyHotel.

6. Безпека Облікового Запису. Можливі причини блокування і видалення Аккаунту

6.1. Зобов'язання клієнта з безпеки Аккаунту.
Клієнт несе персональну відповідальність за збереження даних для входу в Аккаунт і будь-яку іншу ідентифікаційну інформацію. Клієнт не повідомляє третім особам свої дані для доступу до Сервісу OkeyHotel (логін / пароль / електронна адреса) і не залишає їх на сторонніх ресурсах. Клієнт зобов'язаний негайно повідомити сервісу OkeyHotel, якщо у нього виникли підозри щодо несанкціонованого використання Аккаунта третіми особами, відправивши лист на електронну адресу okeyhotel.info@gmail.com або зателефонувавши на номер на Сайті Сервісу OkeyHotel. З міркувань безпеки і тільки по офіційних каналах (Пошта і телефон), які вказані на Сайті Сервісу OkeyHotel, Служба підтримки Сервісу OkeyHotel може звернутися до клієнта з проханням змінити дані доступу до Сервісу OkeyHotel або уточнити дані клієнта. Сервіс OkeyHotel не несе відповідальності за можливу шкоду, заподіяну клієнту, пов'язаний з несанкціонованим доступом третіх осіб в Аккаунт клієнта.
6.2. Можливі причини блокування / видалення облікового запису на сервісі OkeyHotel
Сервіс OkeyHotel залишає за собою право заблокувати Аккаунт клієнта або Видалити Аккаунт в односторонньому порядку, якщо дії клієнта можуть бути віднесені до шахрайського використання сервісу OkeyHotel, або з інших причин, зазначених нижче. Сервіс OkeyHotel має право заблокувати Аккаунт в наступних випадках: відмова Клієнта про оплату рахунку-фактури сервісу OkeyHotel; клієнт не реагує на повідомлення по електронній пошті і телефонні дзвінки більше 10 робочих днів; інші випадки, які створюють загрозу для роботи сервісу OkeyHotel або прав третіх осіб. У разі блокування Аккаунта, клієнт може відновити доступ до Аккаунту протягом 30 календарних днів. Сервіс має право видалити Аккаунт в таких випадках: відмова Клієнта про оплату рахунку-фактури сервісу OkeyHotel; клієнт завів Аккаунт з неіснуючою електронною адресою та/або електронною адресою на неіснуючому поштовому сервісі; клієнт помилково завів Аккаунт, використовуючи чужу пошту; клієнт не реагує на повідомлення по електронній пошті і телефонні дзвінки більше 10 робочих днів; інші випадки, які створюють загрозу для роботи сервісу OkeyHotel або прав третіх осіб. За 3 робочих дні до блокування/видалення Аккаунта сервіс OkeyHotel попередньо сповіщає Клієнта про такі дії на електронну адресу, яка вказана в акаунті.

7. Робота Сервісу OkeyHotel

Сервіс OkeyHotel залишає за собою право змінити, призупинити або відкликати будь-які аспекти сервісу OkeyHotel у разі, якщо у Сервісу OkeyHotel є юридичні, технічні або комерційні підстави. Сервіс OkeyHotel докладе всіх зусиль, щоб попередньо сповістити про це клієнтів, за винятком тих випадків, коли необхідні заходи повинні бути прийняті негайно з міркувань технічних труднощів або безпеки. Сервіс OkeyHotel залишає ймовірність виникнення технічних збоїв в роботі, але докладе всіх зусиль, щоб цього не сталося. У разі виникнення технічних збоїв, сервіс OkeyHotel зобов'язується докласти всіх зусиль для усунення несправностей в найкоротший час.

8. Електронні розсилки

З метою оповіщення своїх клієнтів про роботу сервісу OkeyHotel, сервіс OkeyHotel направляє листи на електронну пошту, зазначену Клієнтом в акаунті. Реєструючись на сервісі OkeyHotel, Клієнт підтверджує свою згоду отримувати такі листи від сервісу OkeyHotel. У разі необхідності відмови від листів підтримки, клієнт може звернутися в сервіс OkeyHotel з проханням видалити Аккаунт.

9. Відповідальність сторін. Передача прав і обов'язків

Сервіс OkeyHotel не є продавцем послуг надання готельних номерів для проживання і не несе відповідальності за якість послуг, що надаються клієнтами. У разі відмови Клієнта оплатити комісійні рахунки-фактури сервісу OkeyHotel, сервіс OkeyHotel не несе відповідальності перед клієнтами або Гостями за нанесення будь-якого збитку, який включає упущену вигоду. Клієнт особисто відповідає за достовірність даних про ціни і номери готелю, зазначених ним для роботи з сервісом OkeyHotel. Сервіс OkeyHotel залишає за собою право на повну або часткову передачу своїх прав і обов'язків в рамках цієї Угоди будь-якій фізичній або юридичній особі. Клієнт не має права в односторонньому порядку передавати свої права та обов'язки третім особам без попередньої письмової згоди від сервісу OkeyHotel.

10. Термін дії Угоди. Внесення змін. Порушення Угоди та вирішення спорів

Ця угода вважається укладеною в момент реєстрації користувача на Сайті Сервісу OkeyHotel або використанні інших його складових і діє до моменту видалення Аккаунта клієнта. Сервіс OkeyHotel не зберігає окремо кожну угоду з кожним клієнтом. Клієнт завжди може переглянути актуальну угоду на Сайті Сервісу OkeyHotel. Сервіс OkeyHotel має право в односторонньому порядку вносити зміни і доповнення до цієї Угоди і не зобов'язаний повідомляти про це кожному клієнту особисто. Зміни набирають чинності з моменту опублікування на сайті okeyhotel.com.ua, крім тих випадків, коли новий текст угоди передбачає інший порядок. У разі незгоди зі змінами до Угоди клієнт зобов'язаний письмово повідомити про це сервісу OkeyHotel електронною поштою (okeyhotel.info@gmail.com). Факт незгоди клієнта з внесеними змінами розглядається сервісом OkeyHotel як розірвання цієї Угоди з ініціативи клієнта. Відсутність письмового повідомлення про незгоду зі змінами означає згоду клієнта з новою редакцією Угоди і продовження його дії. Сервіс OkeyHotel залишає за собою право призупинити або припинити доступ до Сервісу OkeyHotel для будь-якого власника Аккаунта в односторонньому порядку, якщо Існує причина вважати, що дії користувача порушують будь-яке положення цієї Угоди і/або порушують чинне законодавство. Сервіс OkeyHotel, а також кожен клієнт особисто, повинні діяти тільки в рамках чинного законодавства країни, резидентом якої є кожна сторона. Всі можливі суперечки, що виникають протягом дії Угоди, вирішуються шляхом переговорів між сервісом OkeyHotel і клієнтом. Якщо згоди не було досягнуто, спори вирішуються в суді відповідно до законодавства, яке застосовується до взаємовідносин між клієнтом і сервісом OkeyHotel.

11. Контакт

Зв'язатися з сервісом OkeyHotel і направити питання та пропозиції можна за контактами, вказаними на сайті сервісу: Електронна пошта okeyhotel.info@gmail.com, номер телефону для дзвінків по Україні +38(099)-72-22-904 ФОП "Кузнєцов Костянтин Сергійович”